lördag, maj 22, 2010

Vårmys

Så kom det äntligen lite vårvärme, så att man kunde åka ut på landet för årets första rikiga grillfest. Härligt! Nuförtiden har jag ju bara helger att koppla av under, och det fina vädret kunde inte ha varit mer påpassligt. Allting grönskar och luften är varm och frisk, och man känner verkligen att sommaren är på intåg.

Min utbildning knallar på, och nästa månad ska jag börja min sommaranställning inom Telias kundtjänst. Det är kanske inte mitt förstaval inom arbetslivet, men det är en lysande möjlighet och med den gedigna utbildningen känns det som om jag kan göra ett bra arbete av det. Jag ser fram emot att börja jobba på riktigt, fast det kommer att innebära en del kväll- och helgarbete.

Snart är det för övrigt dags för Eurovision, fast ju mindre man säger om årets upplaga desto bättre... :/

Inga kommentarer: