fredag, december 31, 2010

Bye bye 2010

Så var ännu ett år till ända. För mig har det varit ett ganska händelserikt år. Jag har fått jobba lite, jag gifte mig och vi skaffade hund. Mycket förändringar, med andra ord, men samtidigt inte. Livet fortsätter ändå i princip som det har gjort, fast det blir bättre och bättre hela tiden.

En kort summering av året för min del:

Årets spel: Professor Layton and the Unwound Future (DS)

Årets film jag inte fick se: Scott Pilgrim vs. the World (Tack så jävla mycket SF. Se om jag nånsin besöker någon av era överdyra biografer igen...)

Årets film jag aldrig vill se: The Last Airbender (*rys*)

Årets kluvna glädje: Svenska valresultatet

Årets Fuck You Humans: Eyjafjallajökulls utbrott

Årets Fuck You Nature: BPs lilla "oopsie" i Mexikanska golfen

Årets Naturen slår tillbaka: Den svenska vintern

Årets skylla ifrån sig: SJ och Trafikverket, växelvist (Ha ha! Fattaru? Förlåt...)

Årets öl: Kronenbourg 1664 Blanc

Årets Internet-win: Kickassia

Årets blogg att sno idéer från: Basse

Vi får se om jag lyckas blogga lite mer nästa år, kanske sparka igång mina Brädspelsfokus och spelrecensioner lite. Tills dess, här får ni en liten non-sequitor från Epic Win:



Gott nytt år!

Inga kommentarer: