lördag, december 26, 2009

Så här efter julen

Så var ännu en julhelg avklarad. Som vanligt var det mycket mys och gemenskap, och jag fick en hel del fina julklappar. Bland annat:

- Tales of the Arabian Nights, ett berättelsefokuserat äventyrsbrädspel som utspelar sig i dem gamla arabiska sägnerna.

- Dragon Age Origins till PC, ett rollspel som, om det lever upp till sitt rykte, kan tvinga mig att lätt redigera min "decenniets bästa spel"-lista.

- Cursed Mountain till Wii, ett läskigt skräckspel om en ensam utforskare på ett hemsökt berg.

- En extern lagringsenhet på 1 TB, en riktig nödvändighet för min stackars överansträngda hårddisk.

- 2 DVD:er med Eddie Izzard, världens roligaste stå-upp-komiker.

- Boken Brisingr, som jag velat läsa sen jag läste ut föregångaren Eldest för ett tag sen.

Samt en del annat skoj. Överlag är jag helnöjd, och ett stort tack till alla för klapparna!

Inga kommentarer: