fredag, september 26, 2008

Idag kom det!

Idag släpptes Mega Man 9, och naturligtvis laddade jag ner det till min Wii direkt. Ah, härliga 8-bitskänsla. Det är svårt (som det ska vara) men inte omöjligt. Hittills har jag redan klarat 6 av bossarna (Jewel Man och Magma Man återstår). Sen väntar Wilys slott... (Men, Dr. Wily är ju oskyldig i det här spelet!! Yeah right.)

Lyckades också samla kraft att ställa mig på Wii Fit-brädan idag. Jag har varit lite sporadisk med det under den senaste tiden, men jag har visst lyckats gå ner nästan ett helt BMI-steg sen jag började med det. Hur mycket det beror på Wii Fit vet jag inte, men jag inbillar mig att jag har blivit lite flexiblare och fått bättre balans, så nån nytta har det säkert gjort. Sen är det bra att ha ett verktyg som håller koll på mina framsteg som det gör.

Inga kommentarer: