onsdag, juni 04, 2008

100

Nu när bloggen kommit upp i 100 inlägg kan jag se tillbaka och reflektera lite över den. Förutom lägesrapporter har jag mest fokuserat på kommentering av händelser (mycket via Aftonbladet) och spel. Så mycket vetenskap har det egentligen inte blivit, men vi får se om detta kan åtgärdas i framtiden. Jag är glad att jag lyckats hålla igång Cyniska Söndag någorlunda, mest för att jag gillar att vara en sarkastisk besserwisser som alltid vet bäst.

Vi får se hur bloggen utvecklas i framtiden. När jag får jobb lär det prägla på ett eller annat sätt. OM jag nu lyckas hitta ett jobb. God arbetsmarknad i Kalmar län kan man läsa på Barometern, men det märker inte jag så mycket av. Men man ska inte vara negativ! Har man bestämt sig att man inte kommer att hitta jobb, så blir det så.

Mot framtiden!

Inga kommentarer: